banner Expire 1 April  2021
  1. Contact : [email protected] for Purchasing Advertisement

Hey! FR/EN

Discussion in 'Hello / Hi' started by Blume Khalifa, Apr 26, 2020.

  1. Blume Khalifa

    Blume Khalifa New Member

    Hey! I'm Blume Khalifa and I've 6 years of experience to share with a partner or a little group. I knew almost everything about basic hacking and cracking. My specialty is the Fraud domain. You probably said in your mind " Why he need a partner if he had 6 years of experience? " and I say " I've stopped doing because I was arrested and put in prison for 2 years..."

    So, if you want to make some breed with a legit partner, send me a PM!

    PS: I'm not the kind of guy to be a motherfucker with my partner, I'm serious and ready to do everything! But I don'T want an asshole partner because you don't want to knew the rest.
    [​IMG]

    Hey! Je suis Blume Khaifa et j'ai 6 ans d'expériences à partager avec un partenaire ou un petit groupe. Je sais presque tout sur les bases du Hacking et du Cracking, mais ma spécialité est la fraude. Tu dois probablement te dire " Pourquoi il a besoin d'un partenaire si il a 6 ans d'expérience? ". Je te répondrai alors " J'ai arrêter de bosser parce que je me suis fait arrêter et mis en cage pendant 2 ans... ".

    Donc, si tu veux bosser avec une personne sérieuse , envoie moi un message privé!

    PS: Je ne suis pas le genre de personne qui ferai chier mon partenaire, je suis très sérieux et prêt à faire presque tout! Mais, je ne veux pas non plus un partenaire qui veux juste me faire chier parce que tu ne veux pas savoir le reste.
    [​IMG]
     

Share This Page